Algemene voorwaarden
Artikel 1 | Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle mondelinge en schriftelijke offertes en overeenkomsten van of met en alle daarmee verband houdende handelingen, zowel van voorbereidende als uitvoerende aard.
Artikel 2 | Bedrijfsomschrijving
Aimée van Hooff richt zich op online coaching.
Artikel 3 | Definities
Opdrachtnemer is in deze Aimée van Hooff die deze algemene voorwaarden gebruikt bij het aanbieden van haar diensten. Opdrachtgever is in deze de klant die gebruik maakt van de aangeboden diensten van opdrachtnemer. Als overeenkomst wordt gezien alle afspraken die gemaakt worden tussen opdrachtgever en opdrachtnemer over de aan te bieden diensten.
Artikel 4 | Uitvoering van de overeenkomst
1. Opdrachtnemer zal de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen uitvoeren. Opdrachtnemer heeft jegens de uitvoering van de overeenkomst een inspanningsverplichting en kan derhalve niet worden aangesproken vanuit een resultaatsverplichting.
2. Door bevestiging van de overeenkomst en deze algemene voorwaarden geeft opdrachtgever toestemming haar persoonsgegevens en tlefoonnummer te gebruiken voor vastlegging in het klantenbestand van opdrachtnemer voor administratiedoeleinden.
3. De opdrachtgever draagt er zorg voor dat alle informatie, waarvan opdrachtnemer aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de opdrachtgever redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze nodig zijn voor het uitvoeren van de overeenkomst, tijdig aan opdrachtnemer worden verstrekt. Indien deze gegevens niet tijdig zijn verstrekt, behoudt opdrachtnemer zich het recht voor de uitvoering van de overeenkomst op te schorten.
Artikel 5 | Prijzen
De prijzen van de diensten worden van te voren schriftelijk doorgegeven.
Artikel 6 | Betalingsvoorwaarden
- Facturatie vindt plaats zoals aangegeven in de e-mailbevestiging. Betaling dient te geschieden voor aanvang van het coachingstraject.
- Indien de factuur niet betaald wordt, zal het coachingstraject niet aanvangen.
Artikel 7 | Annulering door cliënt
- Na betaling start het coachingstraject. Indien de cliënt het traject niet wil voltooien, vindt er geen restitutie van het betaalde bedrag plaats.
- Afspraken kunnen tot 24 uur van te voren worden verzet. Na deze termijn kan de afspraak niet meer verzet worden.
Artikel 8 | Annulering door opdrachtnemer
Opdrachtnemer behoudt zich het recht om coaching te annuleren, zonder opgaaf van redenen, dan wel een cliënt te weigeren. Opdrachtnemer verplicht zich de annulering c.q. weigering per e-mail te bevestigen en betaalt in dat geval het door opdrachtgever betaalde bedrag minus eventuele al gebruikte sessies terug, waarmee de overeenkomst is beëindigd zonder verdere verplichtingen of aanspraken over en weer.
Artikel 9 | Geheimhouding
1. De opdrachtnemer verplicht zich tot geheimhouding van alles wat is besproken tijdens of in het kader van de coaching.
2. In het geval van dreigend gevaar voor zowel opdrachtgever als de samenleving behoudt opdrachtnemer zich het recht de geheimhouding te doorbreken en zal zij de daartoe bevoegde en bestemde instanties inlichten.
3. Indien op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak opdrachtnemer gehouden is vertrouwelijke informatie aan door de wet of de bevoegde rechter aangewezen derden mede te verstrekken en opdrachtnemer zich ter zake niet kan beroepen op een wettelijk dan wel door de bevoegde rechter erkend of toegestaan recht van verschoning, dan is opdrachtnemer niet gehouden tot schadevergoeding of schadeloosstelling.
Artikel 10 | Aansprakelijkheid
1. Opdrachtnemer aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid, hoe dan ook, voor schade ontstaan door of in verband met door haar verrichte diensten.
2. De aansprakelijkheid van opdrachtnemer is beperkt tot de factuurwaarde van de opdracht, althans dat gedeelte van de opdracht waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.
3. Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die opdrachtgever lijdt ten gevolge van handelingen of beslissingen genomen naar aanleiding van of tijdens het coachingstraject. Opdrachtgever blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor gemaakte keuzes.
4. Elke aansprakelijkheid van opdrachtnemer voor bedrijfsschade of andere indirecte schade of gevolgschade, van welke aard dan ook, is nadrukkelijk uitgesloten.
Artikel 11 | Klachtenprocedure
1. Indien opdrachtgever klachten heeft over de verrichtte werkzaamheden dient zij/hij dit binnen 14 dagen na het ontstaan van de klacht schriftelijk kenbaar te maken bij de opdrachtnemer.
2. Na kennisname en bespreking van de klacht met opdrachtgever zal opdrachtnemer zo goed mogelijk uitvoering geven aan de gekozen oplossingsrichting.
© 2024 – Aimée van Hooff